Oktatói életpályamodellt alkot az ELTE

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem vezetése az idei akadémiai év végére befejezi az oktatói életpályamodell kidolgozását, amely teljesítménymutatók alapján differenciált bérezést tesz lehetővé. A kari humánpolitikai stratégiák első verziói október végére elkészültek, amelyek egyetemi szintű szintetizálása jelenleg is zajlik.

Az életpályamodell részét képezi annak a többszintű stratégiaalkotó folyamatnak, amely idén augusztusban indult az ELTE-n. A szűkebb egyetemvezetés után a karok és az oktatói érdekképviseletek vezetőivel kiegészült szélesebb vezetői szövetség vitatja meg az Egyetem fejlődése szempontjából fontosnak tartott kérdéseket, úgy mint tehetséggondozás, minőségbiztosítás, versenyképesség, hallgatói-oktatói szolgáltatások, innováció, nemzetköziesítés.

A tervek szerint a tanszékvezetőkkel végül 300 fősre bővülő, többlépcsős együttgondolkodás eredményeként 2016. nyaráig egy olyan stratégiát alkot az ELTE, amely világos jövőképet ad az intézmény oktatóinak, dolgozóinak és hallgatóinak egyaránt.

2015.11.24.