A tantermen kívüli oktatás pszichológiai tényezői

2020. november 25. 17:30
online
2020. november 25. 17:30 -
online
Az eseményen a koronavírus-járvány első hulláma idején indított utánkövetéses kutatás első eredményeit ismertetik a szervezők, a Gyermekkori Pszichés Zavarok Kutatócsoport munkatársai.
A #Maradjotthon kutatás célcsoportja a felsős és középiskolás korosztály, illetve szüleik. A felmérés során a szakértők a testvérkapcsolatokat, illetve a szülő-gyermek kapcsolatokat is vizsgálják. A kutatás vezetője Balázs Judit egyetemi tanár, az ELTE PPK Fejlődés- és Klinikai Gyermekpszichológia Tanszék vezetője, ötletgazdája Szentiványi Dóra egyetemi adjunktus, a Tanácsadás- és Iskolapszichológia Tanszék oktatója.
Az eredmények megvitatásában, a kitekintésben részt vesznek a Tanácsadás- és Iskolapszichológia Tanszék munkatársai, valamint klinikumban dolgozó szakértők is.
A szülők nézőpontját Kaló Zsuzsa egyetemi docens, az ELTE PPK Tanácsadás- és Iskolapszichológia Tanszék vezetője mutatja be, az iskolai motiváció változásáról az online oktatás idején pedig Pajor Gabriella egyetemi adjunktus, az ELTE PPK Tanácsadás- és Iskolapszichológia Tanszék oktatója ad összefoglalást.