Bárczi könyvbemutató és Alumni Találkozó - beszámoló

2018.04.18.
Bárczi könyvbemutató és Alumni Találkozó - beszámoló
A Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar könyvbemutatóval egybekötött szakmai alumni találkozót tartott. A rendezvényen a kar oktatói/hallgatói által a közélmúltban írt könyveket mutatták be. A kötetek bemutatójára 2018. április 11.-én a BGGyK A ép. II. em /202-es termében került sor. A program az ELTE Alumni Központ támogatásával valósult meg.

A könyvbemutatóval egybekötött szakmai alumni találkozót Perlusz Andrea a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karának dékánhelyettese nyitotta meg, majd Pataky Csilla az ELTE Alumni Központ menedzsere mondott rövid Alumni üdvözlőt nagy számban megjelent, többségében alumnusokból álló közönségnek.
A köszöntőbeszédek után a Kar hallgatói Breznyán Alíz, Pogány Johanna, Tóth Patrícia és Huszti Dorka tartottak rövid bemutatót a "Veled is megtörténhet" c. kötetükről.
Kereki Judit az Állami Egészségügyi Ellátó Központ és a BGGyK munkatársa kötetét Lányiné dr. Engelmayer Ágnes mutatta be a Gyógypedagógiai Szemlében megjelenő recenziója alapján "Utak. A gyermekkori intervenció rendszerszintű megközelítése" címmel.
Pajor Emese kötetének bemutatása olyan kérdésekre épül, minthogy "Kit tekintünk látássérült személynek? Milyen módon épül fel látórendszerünk, mitől különleges a vizuális észlelés? Mennyit és mit lát egy csecsemő, egy óvodás, egy fiatal és mennyit egy idős ember? Mit értünk tulajdonképpen látássérülés alatt? Kit tekintünk látássérül személynek? Melyek azok a leggyakoribb kórokok, szembetegségek, amelyek látássérülést okozhatnak?"
Stefanik Krisztina könyvének a célja az integráló intézményekbe járó 5-10 éves autista gyerekek közösségeinek megerősítése, a megértés, az el- és befogadás növelése.

A bemutatott könyveket az érdeklődők helyben is megvásárolhatták. A könyvbemutatók után kisebb fogadás mellett kötetlen beszélgetés vette kezdetét.

A részletes programról bővebben itt olvashat.

ELTE Alumni
Facebook

 

 

Bárczi könyvbemutató

Bárczi könyvbemutató

0

/

0

0

/

0