Elfogadás és együttműködés az iskolákban

2019.01.02.
Elfogadás és együttműködés az iskolákban
Hogyan támogathatja a tanulók inklúzióját a pedagógusok együttműködése? Erre a kérdésre keresi a választ az ELTE PPK Neveléstudományi Intézete részvételével decemberben indult „PROMISE - Promoting Inclusion in Society through Education: Professional Dilemmas in Practice” című Erasmus+ projekt.

A projektben hét szervezet kutatói vesznek részt. A résztvevő intézmények: Leeds Beckett University, UK (Lead Partner), Eötvös Loránd University, Hungary (ELTE), National Education Institute, Slovenia (ZRSS), PLATO Research Institute, University of Leiden, Netherlands (PLATO), University of Aberdeen, UK (UNIABDN), Fontys University of Applied Sciences, Netherlands (FONTYS), Staatliche Seminar für Didaktik und Lehrerbildung, Tübingen, Germany (SSDL).

A partnerek az Európai Tanárképzők Szövetsége (ATEE) Pedagógusok Tanulása Kutatócsoportján keresztül kapcsolódnak egymáshoz, a kutatócsoportról bővebben itt olvashat.

A 2018–2021 között zajló projekt során a résztvevők olyan, továbbképzésben használható képzési programot fejlesztenek ki és valósítanak meg, mely az iskolai szereplők szakmai együttműködését támogatja. A tervezett továbbképzési program várhatóan megjelenik az ELTE PPK továbbképzési kínálatában is. A projektben a Neveléstudományi Intézetből Kopp Erika egyetemi docens (témavezető), Horváth László tud. segédmunkatárs, Kálmán Orsolya egyetemi adjunktus, Rapos Nóra egyetemi docens és Szivák Judit egyetemi docens vesz részt.

Forrás: ELTE PPK