Elindult a Marketing Going Green projekt Szombathelyen
A projekt célja, hogy az ELTE TáTK helyi képzéseiben tanuló, kiválasztott közgazdász hallgatók megismerjék a fenntarthatóság és a fenntartható fejlődés szemléletét, megértsék, hogyan befolyásolják ezek a megfontolások vállalkozások működését és marketingtevékenységét a zöld termékektől a fenntarthatóság kommunikálásán keresztül a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáig.
A hallgatók az előadásokon megismerkednek a fenntarthatóság tágabb területeivel, a fenntarthatóság elméleti, természettudományi összefüggéseitől kezdve a gazdaságát egészét és egyes ágazatokat érő kihívásokon keresztül a konkrét, cégspecifikus megoldásokig. Az órákon és a workshopokon olyan tudást, kompetenciákat és készségeket sajátíthatnak el, amelyet később a gazdasági életben tudnak hasznosítani, hogy zöldebbé és fenntarthatóbbá tegyék vállalatok működését.
A projekt részben online zajlik, megvalósításába az ELTE oktatói és kutatói mellett számos hazai egyetem (pl. Állatorvostudományi Egyetem, Budapest Corvinus Egyetem, Pannon Egyetem) munkatársai, illetve az üzleti szféra szakemberei is bekapcsolódnak.
A tematika ITT elérhető.
Forrás: ELTE TáTK