Elindult a Marketing Going Green projekt Szombathelyen

2023.03.06.
Elindult a Marketing Going Green projekt Szombathelyen
A fenntarthatóság kontextusait és a fenntarthatósággal összefüggő szemléletformálás lehetőségeit elemző programot a Nemzeti Tehetség Program támogatja, koordinátora Kovács László, az Üzleti Kommunikáció és Marketing Tanszék vezetője. 

projekt célja, hogy az ELTE TáTK helyi képzéseiben tanuló, kiválasztott közgazdász hallgatók megismerjék a fenntarthatóság és a fenntartható fejlődés szemléletét, megértsék, hogyan befolyásolják ezek a megfontolások vállalkozások működését és marketingtevékenységét a zöld termékektől a fenntarthatóság kommunikálásán keresztül a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáig.

A hallgatók az előadásokon megismerkednek a fenntarthatóság tágabb területeivel, a fenntarthatóság elméleti, természettudományi összefüggéseitől kezdve a gazdaságát egészét és egyes ágazatokat érő kihívásokon keresztül a konkrét, cégspecifikus megoldásokig. Az órákon és a workshopokon olyan tudást, kompetenciákat és készségeket sajátíthatnak el, amelyet később a gazdasági életben tudnak hasznosítani, hogy zöldebbé és fenntarthatóbbá tegyék vállalatok működését.

A projekt részben online zajlik, megvalósításába az ELTE oktatói és kutatói mellett számos hazai egyetem (pl. Állatorvostudományi Egyetem, Budapest Corvinus Egyetem, Pannon Egyetem) munkatársai, illetve az üzleti szféra szakemberei is bekapcsolódnak.

A tematika ITT elérhető.

Forrás: ELTE TáTK