Globális kihívás – lokális megoldások

2020.05.27.
Globális kihívás – lokális megoldások
Az ELTE TÁTK Savaria Gazdálkodástudományi Tanszék Márka- és Marketingkommunikációs Kutatócsoportja kötet kiadását tervezi, melyhez a világjárvány tágan értelmezett társadalmi hatásaival kapcsolatos tanulmányokat vár 2020. június 14-ig.

A kötetben a világjárvány tágan értelmezett társadalmi hatásaival kapcsolatos tanulmányokat gyűjtenek össze a március-május közötti időszakra vonatkozóan. A jelentkezőknek nem kell szükségszerűen mély elemzésekben vagy a helyzet komplexitásának teljes feltárásában gondolkodniuk, sokkal inkább gyors, de színes helyzetképet várnak tőlük a tapasztalatokról és a gyakorlatokról.

A tanulmányban a járványhelyzet legkülönbözőbb aspektusairól lehet szó (kivéve a politikait). Néhány választható téma gondolatébresztőnek:

  • hogyan éltük meg egyénileg és társadalmilag a karantént?
  • hogyan befolyásolta a karantén a fogyasztási szokásainkat?
  • a koronavírussal kapcsolatos hírek és hatásuk
  • a kommunikációs és nyelvi formák átalakulása
  • az online meetingek jellemzői és tanulságai
  • a kutatómunka kihívásai és pozitívumai a karanténban; távkutatás
  • az online oktatás és vizsgáztatás kihívásai és tapasztalatai
  • a digitális tananyagok készítésének kihívásai és tapasztalatai
  • jó gyakorlatok bemutatása
  • az eddigi tapasztalatok összegzése
  • esetlegesen személyes reflektálás a kialakult helyzetre

Követelmény a tudományos nyelvezet, a szakirodalmi hivatkozások és a formai útmutató betartása. Hosszkorlát nincs, de ideális esetben a tanulmányok 15–20 ezer karakterből állnak.

Kérik, hogy aki szeretne leadni tanulmányt, jelezze előre a neve, valamint a tanulmány tervezett címe elküldésével a klaszlo.elte@gmail.com címen. Az elkészült tanulmányokat is ide várják elektronikus formában 2020. június 14-én éjfélig.

Formai útmutató