Ismét Superbrands-díjas az ELTE

2016.10.05.
Ismét Superbrands-díjas az ELTE
Tizenkettedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a legkiválóbb márkákat minősítő Superbrands díjakat. A 22 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntése alapján Egyetemünket (2011, 2012 és 2013 után) idén is érdemesnek találták arra, hogy megkapja az elismerést, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.

A Superbrands program 21 évvel ezelőtt indult útnak Nagy-Britanniából. Az alapítók célja nemcsak az volt, hogy a kiemelkedő márkákat összegyűjtsék, hanem hogy azokat követendő például állítsák mások számára.

Az értékelési rendszer mára a világ 90 országában díjazza azonos szempontok alapján a vezető márkákat.

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a szakmai és pénzügyi előszűrés után a bizottság értékelése 2016-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

Mivel a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, a Superbrands-díj a minőség, a siker és a hitelesség fokmérőjéül is szolgál szerte a világban.