MagyarBrands díjas az ELTE

2020.10.15.
MagyarBrands díjas az ELTE
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem tevékenységét 2020-ban „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában ismerték el.

A hazai termékek, a hazai márkák iránti egyre növekvő vásárlói preferencia világjelenség. Magyarországon is látványosan nő azon márkák köre, amelyek kiérdemlik a vásárlók, a fogyasztók tartós kötődését.

A MagyarBrands Program már tíz éve értékeli azokat a magyar márkákat, amelyek kiválóságukkal kiemelkednek a többiek közül. A visszajelzések igazolják, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára, a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.

A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapják meg az elismerést. A szakértők komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk: hazai és sikeres. Egyaránt fontos az identitás, a reputáció, a márkaépítés, és a tradíció, az ismertség, illetve a kedveltség.

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem tevékenyégét 2020-ban „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában ismerték el. A díj pozitív visszajelzés az egyetemen folyó munka magas szakmai minőségéről, eredményességéről, az intézmény átláthatóságáról, hitelességéről és a nyilvánossággal való kapcsolatáról. Egyben biztatást és ösztönzést jelent, hogy az egyetem folytassa korábbi értékteremtő munkáját, tovább erősítse hírnevét.