Pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése
2019. május 21. 11:00 - 12:30
ELTE PPK (1075 Budapest, Kazinczy u. 23–27., 302.)
2019. május 21. 11:00 - 12:30
ELTE PPK (1075 Budapest, Kazinczy u. 23–27., 302.)
A MoTeL (Models of Teacher Learning) elnevezésű, tavaly ősszel indult OTKA-kutatás a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődési modelljeit vizsgálja a köznevelési rendszer, a szervezet és az egyén szintjén. Havonta megrendezett műhelyei a kutatás keretében készített szakmai anyagok megvitatását, ezen keresztül a résztvevők szakmai fejlődését szolgálják.
A májusi első (pót)műhely témája Az FSZF (Folyamatos Szakmai Fejlődés) általános és hazai feltételrendszerének áttekintése. A szinposzis a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésével kapcsolatos nemzetközi és hazai szakirodalmat áttekintő tanulmány koncepcióját vázolja fel, ennek alapján dolgozzák majd ki az empirikus kutatás elméleti keretrendszerét.
A Műhely minden érdeklődő számára nyitott, előzetes regisztráció után.