Hallgatói igény- és elégedettségmérés
Hallgatói igény- és elégedettségmérés

Az ELTE hallgatóinak az egyes egyetemi szolgáltatásokkal (tanulmányi- és hallgatói ügyfélszolgálat, könyvtári szolgáltatások, sportszolgáltatások, karrierszolgáltatások, hallgatói mobilitás, alumni szolgáltatások, étkezési lehetőségek, e-learning szolgáltatások, nyelvi kurzusokra való igény, speciális szükségletű hallgatóknak nyújtott szolgáltatások és egyéb szolgáltatások) kapcsolatos elvárásait, illetve a hallgatók igényeit és elégedettségét a Minőségügyi Iroda minden évben egyszer, a tavaszi félévben méri és értékeli.
A mérést és az értékelést az Iroda úgy végzi el, hogy az alkalmas legyen a hallgatóknak nyújtott intézményi szolgáltatások színvonalának fejlesztésére irányuló munka támogatására. A felmérés önkéntes és anonim, az eredmények kiértékelése során a hallgatók nem beazonosíthatók.
Az IIG-kóddal rendelkező egyetemi polgárok megtekinthetik az eredményekből készült beszámolókat.