Minden ötödik hallgató mondott véleményt

A Minőségbiztosítási Osztály 2014. november 12–23. között bonyolította le az első, egyetemi szolgáltatásokról szóló hallgatói felmérést, mely ez alkalommal az Egyetem könyvtári, sport- és karrierszolgáltatásait helyezte fókuszba. A Neptunban elérhető kérdőívet a hallgatók 21%-a (5863 fő) töltötte ki.

„A hallgatók véleménye rendkívül fontos, mert a döntéshozók így jutnak visszajelzéshez, ami alapján a jövőbeni döntéseiket formálhatják. A Minőségbiztosítási Osztály által végzett felmérések eredményeiről rendszeresen tájékoztatást kap a Szenátus. Az eredmények annál nagyobb súllyal bírnak az egyetemvezetők szemében, minél jobban reprezentálják az egyetemi polgárok véleményét, vagyis ha minél többen válaszolnak. Fontos az is, hogy az hallgatók váljanak aktív egyetemi polgárrá, vegyenek részt ilyen módon is az Egyetem életében” – mondta el Pór Dorottya, a Minőségbiztosítási Osztály vezetője.

A felmérés eredményeit a közeljövőben közzéteszik, már tervezik a következő kérdőíveket is. Pór Dorottya hangsúlyozta, fontos cél, hogy „a hallgatók itt töltött éveit minél hasznosabbá tehessük azáltal, hogy egyre magasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtunk számukra a visszajelzések tükrében.” A kutatáshoz nyereményjáték is kapcsolódott, amelyben a kérdőívet kitöltők több mint fele vett részt: három szerencsés hallgató gazdagodott a BEAC és a Karrierközpont által felajánlott ajándékokkal.

Minőségbiztosítási Osztály / ELTE Online

2015.02.19.