2017-ben is Superbrands-díjas az ELTE

A Superbrands program több mint 20 évvel ezelőtt indult útnak Nagy-Britanniából. Az alapítók célja nemcsak az volt, hogy a kiemelkedő márkákat összegyűjtsék, hanem hogy azokat követendő például állítsák mások számára. A kezdeményezés az elmúlt két évtizedben a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a szakmai és pénzügyi előszűrés után a bizottság értékelése ezúttal is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.
A Superbrands ismertsége hazánkban meghaladja a 75 százalékot, és a márkát ismerők 90 százaléka valamilyen pozitív értéket társít a díjhoz. Mivel a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, a Superbrands-díj a minőség, a siker és a hitelesség fokmérőjéül is szolgál szerte a világban.