Elindult a 2020. évi hallgatói igény- és elégedettségmérés
2020.03.09.

A Minőségügyi Iroda ötödik alkalommal bonyolítja le a szolgáltatási felmérést. A kérdőív az Egyetemen jelenleg elérhető szolgáltatásokkal kapcsolatos hallgatói elégedettség mérésére és a felmerülő igények összegyűjtésére irányul.
A kérdőív többek között olyan területekre terjed ki, mind a hallgatói ügyfélszolgálat, a tanulmányi hivatalok, valamint a nemzetközi, a könyvtári, a karrier- és a sportszolgáltatások. A felmérés célja olyan visszajelzések gyűjtése az egyetemvezetés számára, amely alapján kijelölhetővé válnak a jövőbeli fejlesztések irányai, területei.
A kitöltésre 2019/20-as tanév tavaszi félévben az ELTE-vel aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgatók kaptak felkérést a tanulmányi rendszerben.
A kérdőívek kitöltésére 2020. március 22. 23:30-ig van lehetőség.
Az előző években készült beszámolók megtekinthetők itt.