Elindult a 2021. évi hallgatói igény- és elégedettségmérés

2021.03.16.
Elindult a 2021. évi hallgatói igény- és elégedettségmérés
A Minőségügyi Iroda hatodik alkalommal bonyolítja le a szolgáltatási felmérést. A kérdőív az Egyetemen jelenleg elérhető szolgáltatásokkal kapcsolatos hallgatói elégedettség mérésére és a felmerülő igények összegyűjtésére irányul.

A kérdőív többek között olyan területekre terjed ki, mint a hallgatói ügyfélszolgálat, a tanulmányi hivatalok, valamint a nemzetközi, a könyvtári, a karrier- és a sportszolgáltatások.  A felmérés célja olyan visszajelzések gyűjtése az egyetemvezetés számára, amely alapján kijelölhetővé válnak a jövőbeli fejlesztések irányai, területei.

A kitöltésre 2020/21-es tanév tavaszi félévben az ELTE-vel aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgatók kaptak felkérést a tanulmányi rendszerben.

A kérdőívek kitöltésére 2021. március 29. 23:30-ig van lehetőség.

Az előző években készült beszámolók megtekinthetők itt.