Elindult az ELTE 2020-as hallgatói felmérése
Az ELTE Minőségügyi Iroda ötödik alkalommal bonyolítja le felmérését, amelynek célja, hogy a hallgatók véleményt nyilváníthassanak az egyetemen elérhető szolgáltatások minőségéről, és jelezzék felmerülő igényeiket is. A kérdőív többek között olyan területekre terjed ki, mint a hallgatói ügyfélszolgálat, a tanulmányi hivatalok, valamint a nemzetközi, a könyvtári, a karrier- és a sportszolgáltatások. A felmérés eredményeit az egyetem vezetése figyelembe veszi a jövőbeli fejlesztési tervek kijelölése során.
A kérdőív kitöltésére azok a hallgatók kaptak felkérést, akik a 2019/20-as tanév tavaszi félévében aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkeznek. A válaszadásra 2020. március 22. 23:30-ig van lehetőség.
Az előző években készült beszámolók az ELTE alkalmazottai számára elérhetők az alábbi oldalon.