Hatodszor Superbrands díjas az ELTE

A program 23 évvel ezelőtt indult útnak Nagy-Britanniából. Az alapítók célja nemcsak az volt, hogy a kiemelkedő márkákat összegyűjtsék, hanem az is, hogy azokat követendő például állítsák mások számára. A kezdeményezés az elmúlt két évtizedben a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Hazánkban 2004 óta van jelen a díj, és sikerét jelzi, hogy 2018-ban már 14. alkalommal ismerték el a legkiválóbb fogyasztói márkákat, míg az üzleti márkák közül 11. alkalommal válogattak. Mára nem csak szakmai körökben, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy.
A minőség mind a fogyasztók számára, mind pedig az üzleti világban egyre fontosabbá válik a rendkívül kiélezett piaci versenyben.
A Superbrands cím éppen ehhez nyújt igazodási pontot, hiszen a védjegy minden esetben jelzi a minőséget, tudatosságra nevel, segít kitűnni a versenytársak közül.
A Superbrands ismertsége hazánkban meghaladja a 75%-ot, és a márkát ismerők 90%-a valamilyen pozitív értéket társít hozzá. Mivel a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, a díj a minőség, a siker és a hitelesség fokmérőjéül is szolgál szerte a világban.