Ismét elnyertük a Superbrands címet

2019.05.21.
Ismét elnyertük a Superbrands címet
Az ELTE 2019-ben is megőrizte korábbi biztos helyét a magas szintű szakmaiságot hiteles megjelenéssel ötvöző, legkiválóbb magyar brandek között. A kitüntető cím az egyetemet arra ösztönzi, hogy folytassa korábbi értékteremtő munkáját és tovább erősítse hírnevét.

A Magyarországon 2004-ben indult nemzetközi Superbrands program mára nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegyet hozott létre, amelyben a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek.

A Superbrands kutatói minden évben átfogó kutatást végeznek a legjobb magyarországi márkák körében. Különböző forrásokból (védjegy-adatbázisból, szakmai szövetségek jelentéseiből) dolgozva folyamatosan karbantartott márkaadatbázist hoznak létre, majd a bekerült márkákat szakmai szempontok és különféle kvalifikációs mérések alapján tovább szűrik.

A díj odaítéléséről végül a márkáktól független szakmai bizottság dönt:

a döntéshozók figyelembe veszik az adott márka tradícióját, történelmét, piaci szereplését, reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, innovációját, márkastratégiáját és márkaépítési gyakorlatát is.

A bizottság döntése alapján az Eötvös Loránd Tudományegyetem 2019-ben is jogosult a Superbrands védjegy viselésére. Egyetemünk ezzel hetedik alkalommal kapta meg a tevékenységét elismerő címet: 2011, 2012, 20132016 és 2017 és 2018 után az idei évben is kiemelkedett a versenytársak közül. A díj pozitív visszajelzés az ELTE-n folyó munka magas szakmai minőségéről, eredményességéről, az intézmény átláthatóságáról, hitelességéről és a nyilvánossággal való kapcsolatáról. Egyben biztatást és ösztönzést is jelent, hogy az egyetem folytassa korábbi értékteremtő munkáját, tovább erősítse hírnevét.

A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, összegyűjtve a piacon lévő legkiválóbb fogyasztói márkákat. Védjegyük Magyarországon 15 éve ismeri el a kimagasló márkaminőséget és a márkaépítésbe fektetett munkát, segítve ezzel a piaci versenyben a fogyasztói döntést is.