Ismét Superbrands-díjas az ELTE

2021.07.07.
Ismét Superbrands-díjas az ELTE
Az ELTE 2021-ben is megőrizte korábbi biztos helyét a magas szintű szakmaiságú és hiteles megjelenésű, kiváló magyar brandek között. 

A Magyarországon 2004-ben indult nemzetközi Superbrands program mára nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegyet hozott létre, amelyben a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek. 

A Superbrands kutatói minden évben átfogó kutatást végeznek a legjobb magyarországi márkák körében. Különböző forrásokból (védjegy-adatbázisból, szakmai szövetségek jelentéseiből) dolgozva folyamatosan karbantartott márkaadatbázist hoznak létre, majd a bekerült márkákat szakmai szempontok és különféle kvalifikációs mérések alapján tovább szűrik. A díj odaítéléséről végül a márkáktól független szakmai bizottság dönt: a döntéshozók figyelembe veszik az adott márka tradícióját, történelmét, piaci szereplését, reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, innovációját, márkastratégiáját és márkaépítési gyakorlatát is.

A bizottság döntése alapján az Eötvös Loránd Tudományegyetem 2021-ben is jogosult a Superbrands védjegy viselésére. Egyetemünk ezzel kilencedik alkalommal kapta meg a tevékenységét elismerő címet: 2011, 2012, 20132016, 20172018, 2019 és 2020 után az idei évben is kiemelkedett a versenytársak közül.

A díj pozitív visszajelzés az ELTE-n folyó munka magas szakmai minőségéről, eredményességéről, az intézmény átláthatóságáról, hitelességéről és a nyilvánossággal való kapcsolatáról. Egyben biztatást és ösztönzést is jelent, hogy az egyetem folytassa korábbi értékteremtő munkáját, tovább erősítse hírnevét.