LMS gyorssegéd

Tisztelt Oktatónk, kedves Munkatársunk!

Az alábbiakban egy áttekintő táblázatot lát, amely a legfontosabb e-learning műveleteket tekinti át egy egyetemi félév eseményeihez igazodva:

 
  Moodle Canvas
Kezdő lépések (ideális még a regisztrációs időszakban)
- melyiket válasszam? Canvas vagy MOOC?
- kurzus létrehozása NEPTUN-szinkronizált kurzusfelületek létrehozása és összevonása Canvas és Moodle rendszerekben
- kurzus létrehozása   Canvas nyílt kurzus (MOOC) igénylése
- belépés Moodle-belépés Canvas-belépés és MOOC-belépés
- alapvető kérdések Kezdő kurzuskészítők kérdései
- kedvcsináló   Változatos feladatok és tevékenységek
A kurzus fejlesztéséhez (az egész félév során lehetséges)
- fájlkezelés   Fájltárolás és -kezelés
- kurzusfejlesztési fogások   Informatív tematika készítése
- kurzusfejlesztési fogások Kurzusfejlesztési fogások
- kurzusfejlesztési fogások 4+2 online eszköz a diagnosztikus értékeléshez
- kurzusfejlesztési fogások   Tananyagok és tevékenységek tagolása
- multimédia Képernyővideó készítése
- multimédia   Videók beágyazása
Szorgalmi időszak
- kapcsolattartás   Jelenlét vezetése
- kapcsolattartás A munka keretek között tartása
- kapcsolattartás   Konzultációs időpontok hirdetése a Canvas ütemező segítségével
- közösségi tanulás Brainstorming-eszközök
Vizsgaidőszak (vizsgáztatás és osztályozás)
- vizsgáztatás Feleletválasztós kérdések ellenőrzőlistája
- értékelés   Társértékelés elméletben és gyakorlatban
- értékelés   Gyorsértékelő
- értékelés   Értékelőtáblák - a minőségi kritériumok meghatározása
- értékelés Hogyan készítsünk értékelőtáblát?
- értékelés   Tanulási eredmények
- értékelés Alternatív értékelés - miért és hogyan?
- értékelés   Naplókezelés
- adminisztráció Felmérés készítése a Moodle és a Canvas rendszerekkel
További félévekhez/kurzusokhoz
- exportálás és importálás A kurzustartalom tartós és elavuló részei
- exportálás és importálás   Canvas-kurzusok klónozása
- előrehaladás   E-portfolió építése
- pályázatok Kurzusfejlesztési Támogatás