CRM rendszer

ELTE CRM rendszer

Az ELTE vállalati és intézményi kapcsolatrendszerének kiemelt jelentősége, valamint pontos kapcsolati hálózat nyilvántartásának igénye indokolta, a Partnerkapcsolat-kezelést támogató adminisztrációs rendszer, a Customer Relationship Management (továbbiakban: CRM) létrehozását, amelynek célja az Egyetem vállalati és intézményi kapcsolatrendszerének rögzítése az erre a célra használt szoftver, illetve online felület segítségével.

Az Egyetemi Innovációs Ökoszisztéma pályázat második projektév 2021. szeptemberi kezdése új löketet adott az EIÖ pályázatban vállalt CRM rendszer beindításához, a cégekkel, partnerekkel történő kapcsolatfelvétel folyamatához. Az egyetemi karokkal, más szolgáltatást nyújtó egyetemi szervezetekkel történtek egyeztetések, ahol kijelölésre kerültek a CRM rendszert használó kollégák. A rendszerben jelenleg 600 partner érhető el. További feladat a partnerkapcsolatok a folyamatos aktualizálása, a partnerekkel történő interakciók regisztrálása. Az elmúlt évben elindult a potenciális egyetemi partnerek proaktív megkeresése. A CRM rendszer ezen adatok kezelésében segíti az ELTE összes karát.

Dokumentum
Adatkezelési tájékoztató
Nyilatkozat