Munkatársi felmérés
Munkatársi felmérések
A Minőségfejlesztési Program részeként a Minőségügyi Iroda minden év novemberében átfogó kérdőíves vizsgálatot folytat a munkatársak körében annak érdekében, hogy megismerje a munkatársak véleményét, elégedettségét, kijelölje a szervezetben végrehajtandó fejlesztési prioritásokat, megalapozza a szervezet- és minőségfejlesztési tevékenységét.
Az Iroda két önálló kérdőívet használ, amelyeket 2020-tól kezdődően felváltva küld ki a munkatársaknak, ezáltal lerövidítve a felmérés kérdőívének hosszát, elősegítve a magasabb válaszadási hajlandóság elérését. A vizsgálatban a következő témákra vonatkozó kérdéscsoportok szerepelnek:
1. Munkatársi igény- és elégedettségmérés kérdőív:
- A munkával, teljesítménnyel, karrierrel, anyagi és erkölcsi elismeréssel kapcsolatos elégedettség
- A munkafeltételekkel, munkakörnyezettel kapcsolatos elégedettség
- Az ELTE iránti elköteleződés, általános elégedettség
- Az ELTE jelenlegi szervezeti kultúrájának és elvárt fejlesztési irányainak értékelése
2. Munkatársi szolgáltatási felmérés kérdőív:
- A szolgáltatások iránti elégedettség értékelése
- Az ELTE szervezeti egységeinek, hivatalainak értékelése
- Az oktatási tevékenységet támogató szervezeti egységek, szolgáltatások értékelése
Az IIG-kóddal rendelkező egyetemi polgárok megtekinthetik az eredményekből készült beszámolókat.