Munkatársi felmérés

Munkatársi felmérések

A Minőségfejlesztési Program részeként a Minőségügyi Iroda minden év novemberében átfogó kérdőíves vizsgálatot folytat a munkatársak körében annak érdekében, hogy megismerje a munkatársak véleményét, elégedettségét, kijelölje a szervezetben végrehajtandó fejlesztési prioritásokat, megalapozza a szervezet- és minőségfejlesztési tevékenységét.

Az Iroda két önálló kérdőívet használ, amelyeket 2020-tól kezdődően felváltva küld ki a munkatársaknak, ezáltal lerövidítve a felmérés kérdőívének hosszát, elősegítve a magasabb válaszadási hajlandóság elérését. A vizsgálatban a következő témákra vonatkozó kérdéscsoportok szerepelnek:

1. Munkatársi igény- és elégedettségmérés kérdőív:

  • A munkával, teljesítménnyel, karrierrel, anyagi és erkölcsi elismeréssel kapcsolatos elégedettség
  • A munkafeltételekkel, munkakörnyezettel kapcsolatos elégedettség
  • Az ELTE iránti elköteleződés, általános elégedettség
  • Az ELTE jelenlegi szervezeti kultúrájának és elvárt fejlesztési irányainak értékelése

2. Munkatársi szolgáltatási felmérés kérdőív:

  • A szolgáltatások iránti elégedettség értékelése
  • Az ELTE szervezeti egységeinek, hivatalainak értékelése
  • Az oktatási tevékenységet támogató szervezeti egységek, szolgáltatások értékelése

Az IIG-kóddal rendelkező egyetemi polgárok megtekinthetik az eredményekből készült beszámolókat