Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda

Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda EN

A szakos tanulmányokhoz kevésbé szorosan kötődő ügyek intézésében nem  a Tanulmányi Hivatalok, hanem a Szolgáltatási Igazgatósághoz tartozó Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda munkatársai segítik a hallgatókat.

Szolgáltatások

  • Diákigazolvány-ügyintézés
  • Diákhitel űrlapok leadása
  • Kezdeti Neptun jelszó osztás hallgatók és oktatók részére
  • Elfelejtett Neptun jelszó megváltoztatás azoknak, akik nem használhatják az elektronikus jelszó megváltoztatást
  • Elfelejtett jelszó postázása az oldalukon leírtak szerint
  • Hallgatói egészségbiztosítás ügyintézése (ösztöndíjjal tanuló külföldi hallgatók, 3. országbeliek)
  • Társadalombiztosításra jogosult külföldi hallgatók TAJ-kártya igénylése
  • Hallgatói pénzügyek, pénzügyi igazolások kiállítása
  • Hallgatói jogviszony-igazolás kiállítása
  • Különböző igénybejelentők kitöltése (felsőoktatási hallgatói mobilitás szociális alapú kiegészítő támogatáshoz; árvaellátás elbírálásához; GYED extra igényléséhez)
  • A Neptunban helytelenül szereplő személyes adatok javítása
  • Az ELTE Karrierközpont által meghirdetett tanfolyamokra szóló képzési szerződések átvétele
  • ELTE Alumni jelentkezési lapok átvétele

Elérhetőség és ügyfélfogadás

Jelenleg az Iroda személyes ügyfélszolgálata zárva tart a járványhelyzetre való tekintettel, így elsősorban elektronikus ügyintézés zajlik. Kérjük, hogy az alábbi oldalon kövesse nyomon az ügyintézéssel kapcsolatos aktuális híreket.