Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda

Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda EN

A szakos tanulmányokhoz kevésbé szorosan kötődő ügyek intézésében nem  a Tanulmányi Hivatalok, hanem a Szolgáltatási Igazgatósághoz tartozó Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda munkatársai segítik a hallgatókat.

Szolgáltatások

  • Diákigazolvány-ügyintézés
  • Diákhitel űrlapok leadása
  • Kezdeti Neptun jelszó osztás hallgatók és oktatók részére
  • Elfelejtett Neptun jelszó megváltoztatás azoknak, akik nem használhatják az elektronikus jelszó megváltoztatást
  • Elfelejtett jelszó postázása az oldalukon leírtak szerint
  • Hallgatói biztosítás ügyintézése (balesetbiztosítás, Stipendium Hungaricum ösztöndíjasok és 3. országbeliek egészségbiztosítása; TAJ-kártyaigénylés Stipendium Hungaricum és miniszteri ösztöndíjasok részére)
  • Hallgatói pénzügyek, pénzügyi igazolások kiállítása
  • Hallgatói jogviszony-igazolás kiállítása
  • Különböző igénybejelentők kitöltése (felsőoktatási hallgatói mobilitás szociális alapú kiegészítő támogatáshoz; árvaellátás elbírálásához; GYED extra igényléséhez;)
  • A Neptunban helytelenül szereplő személyes adatok javítása
  • A Karrierközpont által meghirdetett tanfolyamokra szóló képzési szerződések átvétele
  • Alumni jelentkezési lapok átvétele

Időpont foglalása, elektronikus ügyintézés

Az évkezdéskor és a diákigazolvány érvényesítési időszakokban hasznos előzetesen időpontot foglalni (ez egyelőre csak a Ferenciek terén található Quaestura Irodában lehetséges), így elkerülhető a hosszas sorban állás. Időpont a https://qter.elte.hu/ portálon foglalható. Az oldalon számos más ügy intézhető elektronikus úton, illetve megtalálhatók az Iroda szolgáltatásairól szóló egyéb, hasznos információk is.

Elérhetőség és ügyfélfogadás

A Quaestura Iroda két helyszínen várja az ügyfeleket. A központi Iroda 2018. augusztus 21-től az Egyetem téren (1053 Budapest, Egyetem tér 5.), míg a kihelyezett Q-Pont a Lágymányosi Campus területén található.